Sunday 26 August 2012

Even dit:

Ik wil even deze blog in de kijker zetten. Waarom? omdat het van een heel leuke meid is die me geholpen heeft met deze blog, en me leerde presentaties maken zonder haar had ik deze blog nie. Haar stardoll naam charlinetje.
Ze is een tijd geleden .. ik denk 8 mand geleden. heel actief geweest op stardoll en op blogs ( ZE HAD ER 14). Maar school ging voor en ze stopte met stardoll en haar blogs.

Nu is ze back en heeft ook een nieuwe blog. Maar aangezien ze stil gelegen heeft is het niet zo populair en komen er weinig mensen. Mijn vraag allez ook haar vraag. 
Willen jullie haar helpe. ze heeft een mooie blog een leuke strijfstijl. Ze zoek een maar schrijvers en ideeën... Ga zeker naar haar blog en haar suite om haar te helpen ;)
ze heeft leuke iedeeën. zoals haar album haha echt leuk gedaan. dus je dat was het dan.
bye groetjes charly

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.